
Absolwentka Kolegium Nauczycielskiego im. Grzegorza Piramowicza oraz Uniwersytetu Wrocławskiego na Wydziale Filologicznym, terapeutka pedagogiczna, edukatorka. Współpracuje od lat ze szkołami publicznymi i alternatywnymi, m. in: SP 16 we Wrocławiu, Wolna Szkoła w Domaszczynie, Wolna Szkoła Pozytywki, grupy unschoolerskie Fundacji Bullerbyn, projekty społeczne i młodzieżowe prowadzone Czasoprzestrzeni i Sferze Jedności. Obecnie współtworzy Liceum Przystań Warszawa skierowane do osób neuroróżnorodnych.
Swoje metody pracy rozwija i buduje w oparciu o: banki pomysłów, pracę na relacji, twórcze rozwiązywanie problemów, improwizację komediową, karty metaforyczne, gry. Jest współautorką gier i narzędzi do pracy z grupą, np.: “Gra na emocjach”; “Drzewosłów”; “Gra w proces grupowy”. Ukończyła różnorodne szkolenia trenerskie, m.in: Odysei Umysłu, Lekcji Twórczości, TZA(ART), TUS itp. Karty Milowe, Unplugged itp.
Doświadczenia inicjatyw i ról, jakimi może się podzielić wokół współpracy szkoły z lokalną społecznością, to: tworzenie i koordynowanie wolontariatu, wspólne projekty szkół publicznych i alternatywnych, prowadzenie warsztatów z kręgów komunikacyjnych i organizowanie nietuzinkowych wyjść dla grup szkolnych.