Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?
- Pisania artykułów, postów na media społecznościowe i innych form treści cyfrowych.
- Strategii i narzędzi do efektywnego prowadzenia kont na platformach takich jak Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn.
- Podstaw SEO i optymalizacji treści w celu zwiększenia widoczności i zasięgów.
- Projektowania stron internetowych.
- Nagrywania, edycji i publikacji materiałów wideo na platformach takich jak YouTube i TikTok.
- Strategii marketingowych stosowanych do promowania treści i produktów w internecie.
Projekty realizowane podczas studiów będziesz mógł wykorzystać w swoim portfolio

Praca dla Ciebie:
- Specjalista ds. mediów społecznościowych zarządzający kontami na platformach społecznościowych i tworzący strategie marketingowe.
- Jako content manager - odpowiedzialny za tworzenie, zarządzanie i publikowanie treści online.
- Specjalista SEO zajmujący się optymalizacją treści pod kątem wyszukiwarek internetowych.
- Specjalista prowadzący kampanie marketingowe w internecie.
- Copywriter piszący teksty reklamowe, artykuły i inne treści online.
- Kreator kontentu wideo tworzący i edytujący materiały wideo na platformy takie jak YouTube i TikTok.
Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.
do 24 kwietnia
czesne już od
502
435
miesięcznie
Zapisując się do 24 kwietnia zyskujesz:
● 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 502 zł
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej:
● Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Program studiów
Wybrane przedmioty specjalnościowe:
- Program studiów specjalności media online obejmuje:
- Wprowadzenie do mediów online
- Copywriting i storytelling w Internecie
- SEO i optymalizacja treści internetowych
- Podstawy marketingu internetowego
- Media społecznościowe w komunikacji i marketingu
- Podcasting i wideo online
- Cyfrowe dziennikarstwo
- Multimedia i interaktywność w mediach
- Projektowanie stron internetowych
- Technologie mobilne i aplikacje