Biuro Karier i Praktyk wraz z menedżerką kierunku Zarządzanie zaprasza do udziału w programie "Mentoring – bo sukces rodzi się w relacjach" - II edycja w roku akademickim 2025/2026.

 

Celem programu jest wsparcie studentów i absolwentów Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW w rozwoju osobistym, naukowym i zawodowym. W ramach programu uczestnicy mają okazję do współpracy z doświadczonymi mentorami – profesjonalistami z różnych branż, którzy podczas indywidualnych spotkań dzielą się z nimi swoją wiedzą i doświadczeniem oraz udzielają praktycznych wskazówek dotyczących planowania ścieżki kariery, możliwości rozwoju niezbędnych w danym zawodzie kompetencji i budowania sieci kontaktów.


W programie mogą uczestniczyć studenci:

  • studiów I stopnia,
  • studiów II stopnia,
  • jednolitych studiów magisterskich.

 

Zapraszamy do udziału – to szansa na rozwój kompetencji, zdobycie nowych inspiracji i wzrost motywacji do działania! 

 

Studencie! Nowość – mentoring odwrotny

Masz coś do pokazania światu? Wiesz coś, czego inni mogą się od Ciebie uczyć? Teraz możesz zostać mentorem – tak, nawet będąc studentem!

 

Mentoring odwrotny to świeże spojrzenie na wymianę wiedzy. Ty dzielisz się swoimi umiejętnościami i pasją, a inni czerpią z Twojego doświadczenia. Brzmi ciekawie? Dołącz i pokaż, co potrafisz!

Chcesz zostać mentee?

Program "Mentoring - bo sukces rodzi się w relacjach" to szansa na zdobycie cennych informacji o wymarzonym zawodzie i miejscu pracy od osób, które tę drogę już przeszły, posiadają wiedzę ekspercką i bogate doświadczenie. To także możliwość zderzenia swoich wyobrażeń z realiami rynku pracy i regułami biznesowymi obowiązującymi w danej branży.

 

Mentee może zostać student lub absolwent Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW, który pomyślnie przejdzie ścieżkę rekrutacyjną.

 

Zgłoszenia mentee odbywają się za pomocą serwisu www.jobteaser.com

 

START REKRUTACJI: 15 października

 

Chcesz zostać mentorem?

 

Do udziału w tym niezwykłym programie serdecznie zapraszamy liderów, menedżerów, ekspertów z różnych branż, studentów którzy są gotowi dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem.  Wierzymy, że współpraca mentorów i mentee pozwoli na zbudowaniem interesujących relacji i zaowocuje wieloma wspólnymi przedsięwzięciami w przyszłości.

 

Osoby, które chciałyby dołączyć do grona mentorów mogą zgłaszać się do dr Barbary Pawełko-Czajki (barbara.pawelko-czajka@dsw.edu.pl) lub wypełnić formularz online.

 

Na Państwa zgłoszenia czekamy do 10 listopada 2025.

 

Partnerem merytorycznym naszego programu mentoringowego jest Katarzyna Kisiel - Biznes Rozwój Ludzie.

logo

Mentorzy

dr Barbara Pawełko-Czajka


Jestem menedżerką kierunku Zarządzanie na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu, trenerką, konsultantką i wykładowczynią akademicką. Od ponad 15 lat wspieram ludzi i organizacje w rozwoju – prowadzę szkolenia, wykłady i konsultacje w obszarach prawa pracy, ochrony danych osobowych (RODO), zatrudniania cudzoziemców, kadr i płac oraz compliance. Jako właścicielka firmy Positivity Consulting łączę wiedzę  z praktycznym podejściem do zarządzania i budowania etycznych, zgodnych z prawem praktyk w miejscu pracy.
Zainicjowałam i rozwijam na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW program mentoringowy „Bo sukces rodzi się w relacjach”, który powstał z przekonania, że prawdziwy rozwój zaczyna się od spotkania z drugim człowiekiem. Tworzę przestrzeń, w której studenci, absolwenci i mentorzy mogą dzielić się doświadczeniami, uczyć się od siebie i budować relacje oparte na zaufaniu i współpracy.
Wierzę, że sukces nie jest dziełem przypadku, ale efektem relacji, które inspirują, motywują i dają siłę do działania. Dlatego w mentoringu stawiam na autentyczność, partnerstwo i wspólne poszukiwanie rozwiązań.

 

https://www.linkedin.com/in/barbara-pawe%C5%82ko-czajka/

pawełko czajka

Katarzyna Kisiel

 

Jestem absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego, Wydziału Socjologii, specjalność Komunikacja Społeczna. Od ponad 15 lat rozwijam i doskonalę obszar zarządzania ludźmi i komunikacji – pracując jako menadżerka, trenerka biznesu, mediatorka w sprawach pracowniczych, a także trenerka odporności psychicznej, mentorka i coach w obszarze biznesowym oraz w sytuacjach kryzysu psychologicznego i biznesowego.
Jestem właścicielką marki Biznes Rozwój Ludzie, w ramach której wspieram efektywność biznesową organizacji poprzez wdrażanie strategii z zakresu tzw. „miękkiego” HR – od budowania wizerunku pracodawcy, przez usprawnianie komunikacji wewnętrznej, po projektowanie procesów HR w firmach, które nie posiadają rozbudowanych struktur personalnych. Współpracuję zarówno z właścicielami firm i zarządami, jak i menadżerami oraz specjalistami HR, przygotowując dedykowane programy rozwojowe i szkoleniowe.
Pełnię rolę partnera strategicznego w decyzjach dotyczących polityki personalnej i rozwoju pracowników. Moje działania koncentrują się na łączeniu perspektywy biznesowej z ludzką stroną zarządzania.
Jestem członkinią Polskiego Stowarzyszenia Asesorów Metody Assessment/Development Center oraz członkinią i dyrektorką Dolnośląskiego Oddziału Izby Coachingu. Posiadam certyfikacje konsultanta narzędzi diagnostycznych i rozwojowych: DISC D3, MTQ Plus, ILM 72 oraz IP121.
W roli mentorki i coacha wspieram rozwój kompetencji liderów – właścicieli firm, menadżerów, zarządów oraz HR Business Partnerów – towarzysząc im w budowaniu odporności, podejmowaniu strategicznych decyzji i rozwijaniu potencjału zespołów. Tworzę programy rozwojowe, szkoleniowe i warsztatowe dedykowane menedżerom i HR business Parterom.
W ramach Uczelni jestem Liderem projektu Kompetencje Przyszłości, organizuję Konferencje Biznesowe oraz jestem partnerem merytorycznym programu "Bo Sukces Rodzi sięę w Relacjach". 
 

katarzyna kisiel mentoring poziom

Adam Piwek - EB & Communication Consultant - Product Owner w dmTECH Polska

 

Ekspert marki pracodawcy, komunikacji i Employee Technologies w dmTECH Polska - spółce IT europejskiej sieci drogerii dm. Od prawie 20 lat pomaga organizacjom Podawać Rękę, budować swoją markę czy dokonywać transformacji cyfrowej. Miłośnik nowoczesnych technologii zakorzenionych w biznesie. Wykładowca-praktyk na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW, łączący świat biznesu i technologii.

Adam Piwek

Agata Gaczyńska - Tax Team Manager

 

Jako People Leader zarządzam zespołami prowadząc do realizacji wyznaczonych celów, jak również wspieram jednostki i pomagam im odkryć swój potencjał oraz talenty. Obecnie zajmuje stanowisko Tax Team Managera w międzynarodowej korporacji. Posiadam 20-letnie doświadczenie w zakresie finansów.

Jestem również dyplomowanym life & business coachem. Moją pasją jest praca z drugim człowiekiem. Jako mentor oferuje autentyczne sesje, dużą dawkę praktycznej wiedzy oraz wsparcie w wyborze ścieżki kariery w zgodzie ze sobą.

 

Link do linkedin

Agata Gaczyńska

Agnieszka Lisowska - Trener, mentor, wykładowca, właściciel

 

Trenerka, mentorka, wykładowczyni założycielka Business Makers.

Od ponad 10 lat wspieram liderów, menedżerów i przedsiębiorców w rozwijaniu kompetencji przyszłości od przywództwa i komunikacji, po zarządzanie sobą i zespołem w zmianie. Specjalizuję się w rozwoju kompetencji przywódczych i menedżerskich, budowaniu zaangażowania zespołów, zarządzaniu zmianą oraz komunikacji opartej na zaufaniu i empatii.

W mentoringu najbardziej cenię autentyczne rozmowy, odkrywanie potencjału i to, jak wiele uczymy się od siebie nawzajem. W trakcie programu chcę wspierać studentki i studentów w odważnym budowaniu kariery, pewności siebie i poczucia sprawczości - bo sukces naprawdę rodzi się w relacjach.

 

Link do linkedin

Agnieszka Lisowska

Agnieszka Maciejczyk - Dyrektor ds strategii i transformacji

 

Praca z ludźmi i towarzyszenie im w rozwoju to dla mnie nie tylko zawodowa rola, ale przede wszystkim źródło ogromnej satysfakcji i prawdziwej przyjemności. Inspiruje mnie obserwowanie, jak inni odkrywają swój potencjał, poszerzają perspektywę i odnajdują własny sposób działania w świecie pełnym zmian.

 

W swojej pracy doktorskiej zajmowałam się tematyką kontroli i zaufania w centrach usług biznesowych, w kontekście zarządzania strategicznego – obszaru, który uczy, jak łączyć cele biznesowe z ludzkimi potrzebami i wartościami.

 

W pracy i w relacjach stawiam na partnerskie podejście, oparte na autentyczności, praktycznym spojrzeniu i koncentracji na rezultatach. W programie chciałabym podzielić się doświadczeniem, które zdobywałam na swojej ścieżce zawodowej – zarówno w zakresie budowania celów i skutecznego ich osiągania, jak i udzielania wsparcia w zgodzie z indywidualnymi wartościami i tożsamością Mentee.

 

Wierzę, że rozwój ma sens tylko wtedy, gdy pozostaje spójny z tym, kim jesteśmy.

 

Link do linkedin

Agnieszka Maciejczyk

Agnieszka Orczyk - Coach, mentor, trener

 

Coachka, mentorka, konsultantka kryzysowa, trenerka odporności psychicznej, trenerka sprzedaży.

Zapraszam mentee, którzy są zainteresowani zagadnieniami w obszarze budowania własnej ścieżki rozwoju i kariery, przywództwa, zarządzania zespołami, wzmacniania odporności psychicznej. Chętnie zostanę partnerem do rozmów o tym, jak wygląda życie w korporacjach na różnych stanowiskach (od entry level do C-level) lub myślą o otwarciu własnego biznesu.

 

Link do linkedin

Agnieszka Orczyk

Anna Biel - Coach, trenerka biznesu, doradczyni i konsultantka, prawniczka, compliance officer

 

Ponad 19 lat byłam związana z międzynarodowymi korporacjami sektora finansowego, gdzie specjalizowałam się w obszarach compliance, whistleblowing, przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML), ochrony danych osobowych, zarządzania relacjami z regulatorami, obsługi organów spółek oraz tworzenia legislacji wewnętrznej. Zarządzałam zespołami i procesami. Mam również doświadczenie w strategicznych, międzynarodowych projektach.

 

Link do linkedin

Anna Biel

Dariusz Wróblewski - Head of Delivery

 

Od ponad 20 lat działam w branży technologicznej, ze szczególnym naciskiem na IT. Łączę doświadczenie techniczne z umiejętnościami przywódczymi i zarządzaniem w obszarach projektowych, biznesowych i zespołowych. Przeszedłem drogę od programisty, przez Project Managera i Line Managera, aż do roli Head of Delivery – dzięki temu dobrze rozumiem zarówno perspektywę specjalistów, jak i wyzwania biznesowe organizacji.

Jako mentor chcę wspierać osoby, które szukają swojego miejsca nie tylko w IT, ale również w zarządzaniu i biznesie. Pomagam rozwijać kompetencje techniczne, menedżerskie i komunikacyjne, a także odnaleźć równowagę między skutecznym działaniem a satysfakcją z pracy. Wierzę w partnerską współpracę, praktyczną wiedzę i rozwój oparty na doświadczeniu.

 

Link do linkedin

Dariusz Wróblewski

Eryk Woźniak 

 

Nazywam się Eryk Woźniak – specjalizuję się w marketingu cyfrowym i wdrażaniu sztucznej inteligencji. Od 2017 roku wspieram mikro i małe firmy w budowaniu widoczności online, prowadzeniu skutecznych kampanii PPC oraz tworzeniu funkcjonalnych stron i sklepów internetowych.

 

W programie chcę dzielić się praktycznym doświadczeniem w pracy z AI i pokazywać, jak technologia może wspierać rozwój biznesu, rozwój osobisty oraz ułatwiać codzienną pracę.

 

Zapraszam do kontaktu wszystkich, którzy chcą efektywnie wykorzystywać sztuczną inteligencję oraz szukają partnera do wymiany wiedzy i inspiracji.

Eryk Woźniak

Ewa Garbaczewska - Wiceprezes Zarządu

 

Jestem certyfikowaną mentorką z wieloletnim doświadczeniem w pracy z osobami na różnych etapach kariery. W mentoringu cenię autentyczną relację, uważność i wspólną podróż pełną odkryć. Moją pasją jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniem.

 

Jako mentor współpracuję:

 

- od 2017 roku w Programie Mentoringowym Związku Pracodawców Polska Miedź,

 

- od 2023 roku w Programie Mentoringowym Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu,

 

- od 2025 roku w ramach programu Mentor dla NGO.

 

Mam również doświadczenie w pracy z młodzieżą – w latach 2001–2005 czterokrotnie pełniłam rolę mentora w Hiszpanii i we Włoszech w ramach programów Erasmus+. Dodatkowo pracuję jako mentor komercyjny, wspierając osoby indywidualne.

 

Obserwowanie, jak mentee się zmieniają, zdobywają nowe umiejętności, rosną w siłę, zyskują pewność siebie i coraz lepiej radzą sobie w życiu zawodowym oraz prywatnym – a także jak harmonijnie łączą te dwie sfery – daje mi ogromną satysfakcję i wiele powodów do dumy.

 

W mentoringu wykorzystuję kompetencje, które rozwijałam przez blisko 20 lat kariery zawodowej. Specjalizuję się w zarządzaniu sprzedażą, tworzeniu i wdrażaniu strategii handlowych, budowaniu struktur sprzedaży, zarządzaniu zespołami, wprowadzaniu standardów obsługi klienta oraz optymalizacji procesów.

 

Byłam wiceprezesem ds. handlu i marketingu w firmie produkującej dobra luksusowe oraz dyrektorem handlowym w branży telekomunikacyjnej i edukacyjnej. Obecnie pracuję jako konsultant sprzedaży i trener biznesu, współpracując z polskimi i zagranicznymi firmami.

 

Jestem absolwentką Wydziału Zarządzania i Informatyki Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Ukończyłam również kilka kierunków studiów podyplomowych: Zarządzanie Wartością Firmy (SGH), Prawo Gospodarcze i Handlowe (Uniwersytet Wrocławski), Audyt Wewnętrzny (SGH i EY) oraz Psychologiczne Kompetencje w Zarządzaniu (SWPS). Jestem certyfikowanym Project Managerem (AgilePM Foundation, PRINCE2, MOR Foundation Certificate in Risk Management) oraz facylitatorem Management 3.0.

 

Link do linkedin

Ewa Garbaczewska

Grzegorz Urbańczyk - Partner ds. Sprzedaży

 

Przez ponad 15 lat budowałem swoje kompetencje w branżach FMCG, DIY i HoReCa, co pozwoliło mi zrozumieć, jak istotne jest dzielenie się wiedzą i wspieranie innych w rozwoju. Mentoring traktuję jako naturalną kontynuację drogi zawodowej i szansę na rozwijanie następnych pokoleń liderów.

Moja kariera zawodowa skupiała się głównie na zarządzaniu zespołami – od kilku do ponad dwustu osób. Pracowałem jako Kierownik Rejonu Sprzedaży dla Lidl Polska, Kierownik Regionalny w Costa Coffee Polska, Zastępca Dyrektora Marketu w Superhobby Market Budowlany oraz Kierownik wielu salonów sprzedaży i marketów branżowych. W każdej z tych ról stawiałem na rozwój ludzi poprzez motywowanie, wyznaczanie celów, stwarzanie warunków do awansu oraz szkolenia zespołów, co potwierdzają liczne sukcesy podopiecznych – awanse wewnętrzne i rozbudowa kadry kierowniczej.

Specjalizuję się w budowaniu efektywnych zespołów, motywowaniu do działania oraz wdrażaniu strategii sukcesji. Moje umiejętności obejmują zarządzanie konfliktem, komunikację interpersonalną, delegowanie zadań i coaching, co jest kluczowe dla ról mentorskich. Doświadczenie zdobyte podczas wdrażania nowych pracowników oraz przygotowywania programów rozwoju pozwala mi skutecznie wspierać mentee w pokonywaniu barier, radzeniu sobie ze stresem oraz odkrywaniu własnych mocnych stron.

Dzięki wieloletniej pracy operacyjnej zdobyłem praktyczne doświadczenie w doskonaleniu procesów biznesowych, wdrażaniu innowacji oraz optymalizacji pracy zespołów. Umiem analizować dane, przygotowywać raporty, monitorować wyniki i wyciągać wnioski, które służą jako narzędzie rozwoju mentee w obszarach efektywności operacyjnej, zarządzania czasem czy priorytetów.

Posiadam tytuł MBA – ukończyłem liczne kursy i szkolenia menedżerskie, m.in. Executive MBA, Efektywny Manager czy seminaria rozwojowe. Doświadczenie akademickie oraz praktyka szkoleniowa pozwalają mi łączyć wiedzę teoretyczną z rzeczywistymi wyzwaniami, jakie napotykają osoby rozwijające własne kompetencje.

 

Prywatnie mąż, ojciec i opiekun psa z pasją do pływania, dobrej książki i długich spacerów.

 

Link do linkedin

 

Grzegorz Urbańczyk

Izabela Moll - Oracle Cluster Lead

 

Jestem mediatorką, projektantką warsztatów i mentorką z doświadczeniem w branży IT, edukacji i pracy z młodzieżą. Myślę jak inżynier – szukam różnych dróg, a Mentee testuje, co działa w jego przypadku.

 

W pracy łączę mediację, psychologię pozytywną i projektowanie doświadczeń. Towarzyszę w rozwojowej podróży jako pilot – pomagam czytać mapę, odkrywać siły charakteru i wybierać kierunek zgodny z własnymi potrzebami. Tworzę bezpieczną przestrzeń do refleksji – z uważnością, sprawczością i poczuciem humoru, które pomaga spojrzeć na wyzwania z dystansem i lekkością.

Jeśli jesteś na etapie zmiany, szukasz kierunku lub chcesz wzmocnić siebie – zapraszam do współpracy.

 

Link do linkedin

Izabela Moll
Jolanta Kubatek – Ekspert HR, Mentorka studentów,
 

Od ponad 20 lat wspieram ludzi w budowaniu kariery, rozwijaniu kompetencji i odnajdywaniu swojej zawodowej tożsamości. Ukończyłam psychologię pozytywną na Uniwersytecie SWPS, a obecnie kończę studia z coachingu w biznesie na Uniwersytecie WSB Merito. Moje wykształcenie obejmuje również ekonomię menedżerską, rachunkowość i zarządzanie finansami – dzięki temu łączę wiedzę psychologiczną z praktyką biznesową. Jestem certyfikowanym HR Business Partnerem.
Pracowałam w korporacjach, instytucjach publicznych i firmach prywatnych – dzięki temu rozumiem różnorodność ścieżek zawodowych i wiem, że każda z nich może prowadzić do sukcesu. Współpracowałam z liderami, zespołami i młodymi talentami, pomagając im odnaleźć kierunek, wzmocnić mocne strony i zbudować pewność siebie.
Jako mentorka w programie Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW będę wspierać studentów w odkrywaniu ich potencjału, budowaniu odwagi i odnajdywaniu własnej ścieżki zawodowej. Tworzę bezpieczną przestrzeń rozwoju – bez ocen, za to z pełną uważnością, empatią i szacunkiem dla indywidualnej drogi.
Wierzę, że prawdziwy rozwój rodzi się w szczerej rozmowie i partnerskiej relacji. Pomagam porządkować cele, wzmacniać pewność siebie i tworzyć własną definicję sukcesu – nie według cudzych oczekiwań, lecz w zgodzie ze sobą.
Nie musisz mieć gotowego planu – wystarczy, że masz odwagę zacząć. Zapraszam do rozmowy – to może być początek ważnej zmiany, bo jak mówi przysłowie: „Każdy mistrz był kiedyś uczniem, który nie zrezygnował.”

 

Link do linkedin

Jolanta Kubatek

Kornelia Wójtowicz - Kierownik Działu Handlowego

 

Nazywam się Kornelia Wójtowicz i od ponad 10 lat zawodowo poruszam się w świecie sprzedaży, zarządzania i automatyki przemysłowej. Łączę strategiczne myślenie z praktycznym podejściem – wiem, że skuteczna sprzedaż nie polega tylko na liczbach, ale przede wszystkim na relacjach, zaufaniu i zrozumieniu potrzeb klienta.

 

Ukończyłam studia podyplomowe Zakupy w biznesie oraz Zarządzanie jakością, a obecnie kontynuuję naukę na SGH na kierunku Zarządzanie sprzedażą i wartością klienta. Na co dzień zajmuję się tworzeniem strategii sprzedażowo-marketingowych, wspieraniem rozwoju zespołów i projektowaniem działań, które realnie przekładają się na wzrost wartości klienta i firmy.

 

Do programu mentorskiego dołączam, bo wierzę w wymianę doświadczeń – chcę dzielić się praktyczną wiedzą, inspirować do odwagi w działaniu i pokazywać, że sprzedaż może być zarówno skuteczna, jak i etyczna. Jestem zwolenniczką ścisłej integracji marketingu i sprzedaży, fascynuje mnie sprzedaż doradcza, buyer journey i nowoczesny marketing oraz ich wpływ na wzrost CLV i budowanie prawdziwej wartości klienta.

 

Link do linkedin

Kornelia Wójtowicz - Kierownik Działu Handlowego

Mariusz Szóstak - Profesor uczelni

 

Profesor uczelni na Politechnice Wrocławskiej, Lider Dostępności, Przewodniczący Akademii Młodych Uczonych i Artystów. Inżynier budownictwa, badacz (dr hab. inż.) i dydaktyk (na Wydziale Budownictwa Lądowego i Wodnego Politechniki Wrocławskiej), który łączy naukę z praktyką oraz pasję z profesjonalizmem. Zajmuję się inżynierią przedsięwzięć budowlanych, bezpieczeństwem pracy (szczególnie w budownictwie) oraz tematyką wellbeingu i równowagi w życiu zawodowym. Wierzę, że kluczem do rozwoju jest ciekawość, współpraca i otwartość na nowe idee. W programie chcę prowadzić mentoring naukowy, wspierając młodych badaczy w rozwijaniu ich potencjału, inspirowaniu do odwagi w podejmowaniu wyzwań oraz pokazując, że pasja może stać się sposobem na życie.

 

Link do linkedin

Mariusz Szóstak

Mikołaj Pluta - Kurator społeczny, Prezes Zarządu OSP Kłodzko, Lider projektu "Nie Jesteś Sam"

 

Student psychologii sądowej na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW, kurator społeczny, prezes OSP Kłodzko i lider projektu „Nie jesteś sam”.

Na co dzień pracuję z dziećmi, młodzieżą i rodzinami w kryzysie - tam, gdzie nie zawsze jest łatwo, ale zawsze warto. Łączę psychologię, działania społeczne i liderstwo z dużą dawką empatii i energii.

Dobrze odnajduję się tam, gdzie dużo się dzieje. Organizuję wydarzenia, działam, występuje. Ale gdy komuś wali się świat, potrafię przyhamować, usiąść i porozmawiać. Wtedy też jestem „na posterunku”. Dla mnie jedno nie wyklucza drugiego.

Wierzę, że rozmowa ma moc. Wspieram innych w odkrywaniu mocnych stron, radzeniu sobie ze stresem i budowaniu pewności siebie w działaniu.

Kreatywność, kawa i kryzysy to mój żywioł ☕🔥

 

Link do linkedin

Mikołaj Pluta

Natalia Kołodziej - CEO Quantum Connect Sp. z o.o

 

Pomagam firmom uporządkować sprzedaż, logistykę i obsługę klienta tak, żeby przynosiły realny zysk, a nie tylko ładne raporty. Tworzę strategie, które łączą proces, człowieka i emocje bo skuteczność to nie presja, tylko dobrze poukładany biznes.

 

Współtworzę Heyoo, narzędzie, które sprawia, że relacje zawodowe nie kończą się po spotkaniu, tylko mają ciąg dalszy.

 

Pracuję w świecie e-commerce, transportu i logistyki, gdzie twarde dane spotykają się z ludźmi. Nie obiecuję cudów, ale pomagam nazwać to, co ważne, i zamienić pomysły w konkretne działania.

 

Do programu wnoszę doświadczenie, empatię i odrobinę odwagi w pakiecie. Wierzę, że rozwój nie dzieje się w teorii, tylko w prawdziwych rozmowach i takich właśnie rozmów chcę być częścią.

 

Link do linkedin

Natalia Kołodziej

Weronika Babrecka - Kierwoniczka Działu Way of Working

 

Entuzjastka zwinnego/agilowego podejścia, facylitatorka i liderka stawiająca na zaufanie, otwartość i ciągłe uczenie się. Na co dzień rozwija zespoły i sposób pracy w dużej organizacji, wspierając ludzi w budowaniu kultury współpracy, refleksji i odpowiedzialności. Zwinność rozumie jako umiejętność dostosowywania się do zmian, uczenia się w działaniu i tworzenia środowiska, w którym ludzie naprawdę ze sobą rozmawiają i współpracują.

W programie mentoringowym wnosi doświadczenie z pracy w środowisku IT, facylitacji procesów zespołowych i towarzyszenia ludziom w rozwoju. Jako mentorka chce wspierać mentee w odkrywaniu własnego stylu działania, budowaniu odwagi do eksperymentowania i znajdowaniu sensu w codziennej pracy - z konkretem, refleksją i odrobiną humoru.

 

Link do linkedin

Weronika Babrecka

Marzena Szwalec

 

Payroll i HR mogą być prostsze, szybsze i bardziej nowoczesne - wystarczy połączyć wiedzę o przepisach z technologią, zrozumieniem procesów i praktycznym doświadczeniem. Wzorując się na globalnych rozwiązaniach, takich jak te proponowane przez firmę deel., pokazuję, jak mogą być innowacyjnie zbudowane procesy kadrowo-płacowe. 
Podczas mentoringu zobaczysz, jak tworzyć proste automatyzacje, poznasz działanie narzędzi takich jak Slack, Google Workspace czy Power Platform, a także wykorzystasz wiedzę z zakresu Lean Six Sigma, audytu oraz zasad działania systemów kadrowo-płacowych.
Jednak operacje to nie wszystko — porozmawiamy również o tym, jak radzić sobie w różnych środowiskach, akceptować zmianę, dbać o siebie i stawiać granice. Dzięki doświadczeniu w pracy coachingowej i mentoringowej pomagam odkrywać, że zawsze trzeba mieć na uwadze własne zdrowie i otaczać się ludźmi, którzy Cię wspierają. Wierzę w budowanie długotrwałych relacji tam, gdzie naprawdę pozwalają wzrastać obu stronom. Ze mną jako mentorem na pewno nie będziesz czuć się skrępowany - a ja z przyjemnością nauczę się od Ciebie Twojego świata.

 

https://www.linkedin.com/in/marzenaszwalec/
 

Marzena Szwalec

Janusz Dziewit

 

Od 30 lat pracuję w branży HR. Chętnie dzielę się doświadczeniami zawodowymi i swoim widzeniem świata z osobami, które chcą z tego skorzystać.

 

https://www.linkedin.com/in/janusz-dziewit-380ba63/
 

Janusz Dziewit

Kinga Podsiedlik

 

Mentorka z międzynarodową akredytacją EIA EMCC i HR-owiec z doświadczeniem biznesowym.
Łączę strategiczne spojrzenie na rozwój z praktycznym podejściem do codziennych wyzwań liderów i zespołów. Pracuję z Talentami Gallupa, wspieram w odkrywaniu mocnych stron i budowaniu pewności siebie w roli zawodowej. Do programu wnoszę doświadczenie, uważność i spokój, który przydaje się wtedy, gdy na zawodowym skrzyżowaniu zapala się kilka świateł naraz. Pracuję w oparciu o Kodeks Etyczny EMCC, co oznacza pełen szacunek do Mentee, poufność i odpowiedzialność za proces.
 

https://www.linkedin.com/in/kinga-podsiedlik-hr/
 

Kinga Podsiedlik

Ścibór Sobieski


Ponad 30 letnie doświadczenie w branży IT i zarządzaniu rozwojem oprogramowania, w tym krytycznego, optymalizacji algorytmów decyzyjnych i predykcyjnych (obecnie często nazywanych AI). Doktora nauk matematycznych od 2002. Posiada dar do wspierania drugiego człowieka, co czyni go skutecznym liderem, mentorem i coachem. Zarządzał zarówno zespołami infrastruktury, utrzymania jak i wsparciem programistycznym dla nich. Pełnił m.in. role Dyrektora, SDM, doradcy. Audytował oprogramowanie pod kątem bezpieczeństwa i niezawodności. Jako manager zauważył problem wypalenia zawodowego oraz problemów mentalnych i konieczności wsparcia pracowników. Ukończył studia podyplomowe Coaching Profesjonalny na ALK. Obecnie pracuje jako doradca, wykładowca, trener, mentor, coach zarówno dla osób indywidualnych jak i zespołów, które zauważają, że odporność psychiczna jest kluczem do efektywnej i dobrej pracy w tak wymagających obszarach jak cyberbezpieczeństwo. Stworzył autorskie szkolenie „Psychologia dla IT”, które prowadzi zarówno na uczelni, jak i dla firm. Płynnie łączy swoje kompetencje twarde i miękkie. Opiekun akademii CISCO.

 

 

ścibór Sobieski

Agnieszka Jaworska

 

Cześć, jestem Agnieszka Jaworska - Trenerka i Mentorka Liderów.
Odpowiadam za markę Wsparcie lidera, gdzie pomagam Managerom, Kierownikom, Team Leaderom i zespołom budować pewność siebie, skuteczną komunikację i zdrowe relacje w pracy.
Do programu mentoringowego wnoszę doświadczenie praktyka, który łączy empatię z konkretnym podejściem do rozwoju ścieżki kariery.
Chcę wspierać studentów w odkrywaniu ich potencjału, pewności siebie i kierunku zawodowego - by wchodząc na rynek pracy, nie bali się być sobą, działać po swojemu i świadomie budować swoją widoczność w organizacjach. 

 

https://www.linkedin.com/in/wsparcielidera/
 

Agnieszka Jaworska

Jestem SYLWIA KRÓL Mentorka Odwagi i Transformacji Zawodowej
Chcesz budować swoją ścieżkę zawodową na własnych zasadach, z pasją i wolnością? Potrzebujesz odwagi w sięganiu po nowe oraz wsparcia w przełamywaniu strachu przed zmianą?
Jestem Mentorką odwagi oraz transformacji zawodowej, a moją misją jest pomaganie liderkom i liderom w odkrywaniu ich potencjału. Jestem także Managerem z ponad 25-letnim globalnym doświadczeniem w zarządzaniu jakością w międzynarodowym przemyśle.
Moja przewaga strategiczna polega na połączeniu realnej wiedzy biznesowej z doświadczeniem edukacyjnym:
- Praktyka i globalne przywództwo: Posiadam ponad 25 lat doświadczenia w rolach managerskich i eksperckich w międzynarodowym przemyśle. Przez 3 lata pracowałam w Niemczech jako Globalny Pełnomocnik systemu zarządzania jakością dla grupy QUIN Automotive, prowadząc wdrożenia systemów zarządzania jakością w Europie i Azji. W swojej karierze zarządzałam dużymi zespołami (w tym 42-osobowym Działem Jakości i 250-osobowym zespołem Produkcji).
- Mentor/Ekspert: Jestem certyfikowanym Mentorem VCC, wykładowcą akademickim na podyplomowych studiach zarządzania jakością oraz aktywną mentorką w Fundacji Liderek Biznesu. Prowadzę także ekspercki podcast Autodrama dedykowany branży automotive.
- Autentyczna Transformacja: Sama przeszłam wymagające transformacje zawodowe, od specjalistki do menedżera, mentorki i podcasterki, dlatego wiem, jak wyzwalające są zmiany. Pomagam radzić sobie z lękiem, niepewnością i oporem, które naturalnie im towarzyszą.
Jeśli jesteś gotowy/gotowa na zmianę? W ramach mentoringu oferuję wsparcie oparte na autentyczności i praktyce, pomagając Ci:
1. Zdefiniować cele zawodowe i określić mocne strony.
2. Wykorzystać strategiczne myślenie oraz praktyczne narzędzia w zarządzaniu.
3. Zmienić kryzysy i trudne momenty w trampolinę do nowych możliwości, osiągając wiarygodność i odwagę.
Zapraszam do współpracy - po życie i karierę, które są spójne z Twoimi wartościami.

 

https://www.linkedin.com/in/sylwia-krol/
 

Sylwia Król

Paulina Dutkowiak-Pawlicka


Strategiczny partner w rozwoju biznesu i ludzi. 
Certyfikowany trener & coach kariery. 
HR ekspert  & wykładowca akademicki

Praktyk z ponad 15 letnim doświadczeniem we współpracy z polskimi i zagranicznymi markami. Swoje kompetencje rozwijałam od budowania zespołów po skalowanie biznesu w obszarach rekrutacji i outsourcingu. Posiadam solidne HR-owe i biznesowe przygotowanie merytoryczne, a warsztat doskonaliłam jako wykładowca akademicki, trener biznesu, coach kariery, czy manager personalny. 
W przebiegu swojej drogi zawodowej wspierałam zarówno organizacje pozarządowe jak i przedsiębiorstwa prywatne. W tym czasie tworzyłam, budowałam oraz wdrażałam programy rozwojowe, polityki, procedury i standardy w obszarze związanym z rozwojem ludzi czy biznesu. 
Ukończyłam branżowe studia i szkolenia na Uniwersytecie Wrocławskim, Akademii Leona Koźmińskiego, Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz zdobyłam międzynarodową certyfikacje trenerską w IBD Business School. Moją przewagą jest rozumienie, że wzrost mierzymy liczbami i ludzkim potencjałem, który jest miarą sukcesu firmy. 
 

https://www.linkedin.com/in/paulina-dutkowiak-pawlicka-b7a64a61/

 

Paulina Dutkowiak

dr Artur Smolik 

 

Jestem praktykiem i badaczem przywództwa, strategii i zarządzania operacyjnego, od ponad 30 lat związanym z rolami liderskimi w polskich i międzynarodowych firmach. Przez 35 lat pracy w biznesie zrealizowałem ponad 250 projektów doradczo-szkoleniowych, wspierając organizacje w budowaniu skutecznych strategii, rozwoju liderów i zwiększaniu efektywności zespołów.

Moje doświadczenie obejmuje 19 stanowisk menedżerskich w 12 różnych branżach, dzięki czemu łączę perspektywę praktyka z podejściem badacza. Jestem twórcą metodyk 4SMP i MDP oraz Kodeksu Etyki Menedżerskiej – narzędzi, które pomagają liderom działać skutecznie, świadomie i etycznie.

W mentoringu stawiam na realne efekty: klarowność, rozwój kompetencji, świadome decyzje i budowanie własnego stylu przywództwa. Wspieram Mentee w przechodzeniu „na kolejny poziom” – czy to w obszarze zarządzania zespołem, planowania strategicznego, czy osobistej efektywności lidera.

Jeśli chcesz rozwijać się jako lider, wzmocnić swoje kompetencje menedżerskie i działać z większą pewnością – zapraszam do współpracy. Chętnie pomogę Ci zbudować przewagę, która naprawdę działa.

 

https://www.linkedin.com/in/artursmolik

 

infografika

Natalia Liubchak

 

Jestem studentką zarządzania i częścią pokolenia Z, które odważnie poszukuje swojego miejsca w świecie. Doświadczenie emigracji nauczyło mnie elastyczności, samodzielności i otwartości na różne perspektywy. W programie chcę wnosić świeże spojrzenie, pozytywną energię i wspierać innych w rozwijaniu się w międzynarodowym środowisku.
 

https://www.linkedin.com/in/nataliia-liubchak-904422359?utm_source=shar…
 

infografika

Bartosz Szymanek 

 

Mam na imię Bartosz i mam 32 lata. Będąc młodym dorosłym chce sie z Tobą podzielić swoim doświadczeniem i wiedzą, którą zdobyłem wchodząc w dorosłe życie. Kariera zawodowa jest nieodłącznym elementem życia. Jest ściśle powiązana z tym, jacy jestesmy poza miejscem pracy i na odwrót- nasze pasje i przekonania wyznaczają kierunek rozwoju zawodowego. Chętnie odpowiem na Twoje pytania i pomogę rozwiać wątpliwości w tej kwestii. Zapraszam do kontaktu.
 

infografika

Karolina Mołoń

 

Mam na imię Karolina, specjalizuję się w szeroko pojętym rozwoju osobistym i zawodowym. Jako coachka i mentorka wspieram moich klientów w drodze do samopoznania, budowania pewności siebie i osiągania sukcesów na płaszczyźnie zawodowej i osobistej.

Pracę z moimi klientami opieram na empatii, zaufaniu i motywacji do ciągłego rozwoju. Wierzę, że każdy ma w sobie ogromny potencjał, którego odkrycie i wykorzystanie może przynieść niezliczone korzyści.
 

https://www.linkedin.com/in/karolinamolon/
 

infografika

Izabela Dryja

 

Jako mentorka łączę doświadczenie biznesowe z uważnością na człowieka. Pomagam odkrywać mocne strony, budować pewność siebie i rozwijać umiejętności potrzebne zarówno w pracy, jak i w życiu. Wspieram w świadomym planowaniu kariery, podejmowaniu odważnych decyzji i znajdowaniu własnej drogi w świecie biznesu. Dzielę się praktyką z ponad 17 lat pracy w zarządzaniu, HR i negocjacjach, pokazując, że sukces to połączenie strategii, autentyczności i odwagi.
 

https://www.linkedin.com/in/izabela-dryja-mba-b812b5232/
 

 

infografika