Jak Azja zmienia Dolny Śląsk – i jakie szanse daje polskiej gospodarce?
Już 12 czerwca 2025 r. na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu odbędzie się konferencja „Polski Wiek Azji: współpraca z państwami azjatyckimi w zakresie gospodarki i kultury. Case Dolnego Śląska", poświęcona gospodarczym i kulturowym relacjom Polski z krajami azjatyckimi. Eksperci, przedsiębiorcy i naukowcy – w tym Dawid Cherubin, Marceli Hązła i Rafał Czarnecki – spotkają się, by wspólnie odpowiedzieć na pytanie, jak skutecznie budować współpracę z Azją i jak przekuć ją w realne korzyści dla regionu i biznesu.
Organizator: Uniwersytet Dolnośląski DSW
Termin konferencji: 12 czerwca 2025 roku.
Miejsce konferencji: Uniwersytet Dolnośląski DSW, ul. Strzegomska 55, sala 111
Dawid Cherubin
Rafał Czarnecki
Agenda:
10:00 – 10:15: Oficjalne otwarcie konferencji
- Przywitanie gości przez władze Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW.
10:15 – 11:45: Panel ekspercki dla biznesu: „Handel Azji z Polską – nowe możliwości biznesowe”
- Moderator: Dawid Cherubin
- Formuła: dyskusja panelowa (1 godzina) + sesja Q&A
11:45 – 12:15: Przerwa kawowa i networking
12:15 – 12:25: Wystąpienie pierwszego studenta DSW
12:25 – 12:35: Wystąpienie drugiego studenta DSW
- Temat: Doświadczenia i wnioski ze współpracy akademickiej z partnerami azjatyckimi
12:35 – 13:55: Panel ekspercki: „Kultura organizacji azjatyckich w Polsce”
- Moderator: Rafał Czarnecki
- Prezentacje indywidualne panelistów z sektora biznesowego
- Formuła: Prezentacje panelistów + sesja Q&A i dyskusja z publicznością
13:55 – 14:10: Podsumowanie konferencji
- Wnioski i rekomendacje do dalszej współpracy
14:10 – 15:00: Networking oraz zamknięcie konferencji
18:00: Kolacja dla biznesu z władzami Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW
Materiały konferencyjne:
- Raport o zagrożeniach ZIB w Azji
Partnerzy i sponsorzy:
- Brainfoods, cherubin.biz
Podsumowanie:
Konferencja zapewni uczestnikom unikalną okazję do nawiązania wartościowych kontaktów, zdobycia aktualnej wiedzy na temat współpracy polsko-azjatyckiej oraz zaprezentowania własnych doświadczeń i perspektyw zarówno przez biznes, jak i studentów.