Zapraszamy do udziału w wiosennej edycji Dni Otwartych Studiów Podyplomowych Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW 2025. W ramach cyklu „O edukacji z praktykami” przygotowaliśmy trzy nowe, bezpłatne webinary skierowane do:
-
osób związanych z zarządzaniem i biznesem,
-
nauczycieli, pedagogów, wykładowców oraz osób pracujących w sektorze edukacji,
-
wszystkich zainteresowanych rozwojem osobistym oraz nowoczesnymi narzędziami wspierającymi nauczanie.
Webinary dostępne są online – można do nich wrócić w dowolnym momencie.
Tematy webinarów i prelegenci
Wojciech Strózik
„Skuteczna motywacja: Dlaczego standardowe metody zawodzą i co działa naprawdę?”
W programie:
-
Najczęstsze błędy w motywowaniu – czego unikać?
-
Różnice między motywacją wewnętrzną a zewnętrzną i ich zastosowanie.
-
Praktyczne metody budowania trwałej motywacji w zespole.
O prelegencie:
Trener, mentor, twórca podcastu „Rozwój Osobisty Dla Każdego”. Od ponad 20 lat pracuje z zespołami, wspierając rozwój i budowanie relacji opartych na zaufaniu.
Tomasz Wiertelak
„Cyberbezpieczeństwo w polskich firmach: Jak chronić biznes przed cyberatakami?”
W programie:
-
Najczęstsze zagrożenia cybernetyczne dla firm działających w Polsce.
-
Jak chronić się przed cyberatakami?
-
Rola liderów i pracowników w tworzeniu bezpiecznej kultury organizacyjnej.
O prelegencie:
Ekspert IT i cyberbezpieczeństwa z 25-letnim doświadczeniem. Mentor, wykładowca, aktywnie działający w organizacjach branżowych. Współpracuje z uczelniami, łącząc teorię z praktyką.
dr Justyna Rewak-Soroczyńska
„Sztuczna inteligencja w edukacji: Jak AI może wspierać nauczyciela?”
W programie:
-
Przegląd praktycznych zastosowań narzędzi AI w pracy nauczyciela.
-
Sztuczna inteligencja jako narzędzie wzbogacania interakcji między nauczycielem a uczniem.
-
Rola AI w dostosowywaniu metod nauczania do indywidualnych potrzeb uczniów
O prelegentce:
Naukowczyni i dydaktyczka, specjalistka w zakresie mikrobiologii, nanotechnologii i biomateriałów. Ambasadorka AI w edukacji, autorka publikacji naukowych i współtwórczyni opatentowanego wynalazku.